Etiketter

lördag 12 november 2011

Digging Jim

det är alltid något problem när jag inte bloggar. Jag har inga pengar på min mobil och då har jag inte längre fri  surf och inte heller gratis sms. så jag kan inte kontakta er och inte blogga lika ofta. men om ni vill ta kontakt, kontakta mig!  igår kom pappa, mamma och bror. alltid lika kul trots att det alltid familje snack varenda gång dom kommer upp. idag har det varit segt. handlat lite jul saker på ikea, och vi har redan köpt julgran (plast) som vi kan ha i vår källare. vi har letat hela eftermiddag efter gamla spel som vi spelade när vi var små. vi älskade spela Digging Jim, ni som vet vad jag menar och minns. vi har letat som galningar för att kunna ladda ner det spelet. vi har inte lyckats.

imorgon är det barnvälsignelse med lille simeon. min brorson. otrlogt härlig och Go unge!
god natt allihopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar