Etiketter

lördag 15 januari 2011

typ

längesen, kan man lugnt säga. men jag har svårt att komma in på en dator och skriva. men jag ska försöka så gott jag kan. det har inte hänt nått speciellt mycket bara typ att frida och admon är ihop nu. dom passar bra. men det är häftigt ändå. han utav alla killar som frida har haft omkring sig ;)
och att vi hade en grymt kul kväll igår. jag , frida och amanda och massa fler härliga kompisar. <3 idag har det inte hänt så mycket. rätt lungt hemma faktist. åkt pulka med hundarna, sjukt kul! och jag har hunnit städa rummet. nu när man inte har dator eller mobil blir dagarna mycket längre, teven är inte mitt största intresse direkt... man får göra mer på dagarna. städa skulle jag aldrig att ha gjort ifall jag hade en mobil i näven. och när man inte har nått att göra, tvingas man sig själv att sitta framför ett tråkigt tv pogram. och så äter jag mer än vanligt. så har det alltid varit för mig, när jag inte har nått att göra, då äter jag. det kankse syns på mig?;)
men jag tycker att gud ska fixa ett vakert väder imorn så jag kan ta kort lite med min systemkamer:D?
kyrkan imoorn oxå,  ska se om jag får med frida oxå :D och varför inte amanda också:))?
oj juste, läxa måste jag ju göra.

nu ska jag hitta på nått kul. puss hej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar