Etiketter

tisdag 4 januari 2011

luktar god mat!

sitter i mitt rum och känner lukten av mat. fattas bara lite musik som jag glömmer hela tiden att sätta på. det är lugnt hemma , jag sitter fortfarande med pyjamas byxor. Vilket är skönt :') men jag har hunnit att göra rätt många arbeten hemma. var ju ute hos djuren och gav dom mat och vatten. och så har jag gett lammen välling, och så har jag haft ork att städat mitt rum, hyfsat bra! efter maten tänkte jag fixa tvätten. jag tycker jag är bra, jag har inte bråkat med min bror ännu. men nu sitter jag här och tar det extra lugnt. det kommer inte hända något speciellt idag, bara vara hemma, ååå seega...?


vill färga mitt hår igen, till brunt, men fattas bara pengar! 
jag får hittelön- 500 kronor om jag httar pappas glasögon, dom e helt spårlöst borta! 
men aja, ha det bra och ja bjuder på en eller två bilder.
:D
skööönt, dom sover!!:)

städa ju mitt rum, o hitta fridas mössa(Y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar