Etiketter

torsdag 27 januari 2011

ska man ta det bra eller dåligt ?

ojojo, vilken dag!! upp och ner, men på något vis anorlunda kul :)) först var det matteprov, och det gick inte alls som jag förvänntade mig. sen mat och ica(Y) och massa prat med admon :s ;) därefter åkte vi till omberg för att åka pulka, det kan man ju värkligen säga kaos till roligt och inte alls kul. jag orsakade att tobbe skadade sig, bröt foten och massa:( fölåt , fy vad jobbigt det var, men så hade vi kul , jagtyp skada mig jätte mycket, volta och allt, det gillar jag ;D  och härj och garv som vanligt :D älskar dig frida- så du vet :*  sen när vi kom tilll skolan igen var vi aströtta men det var lite skoj ändå :) sen var det KIP film(Y) toy story 3!!!:D haha!! gris fläskkottlätt xD nu är frida hemma hoos mig, känns som helg men det är skola imorn och frida ska sova hos mig :D trevligt bäst assså !!
imorn får man hopppas på en rolig och kul dag !! 
-puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar