Etiketter

söndag 19 februari 2012

I just wanna stay. Stay. Stay...

Älskar att vakna när jag vet vart jag är. Hemma i bomhult med mamma och pappa. Jag hör syrran och lillebror sjunga. "i just wanna stay stay staay..."
Ligger kvar i sängen och njuter. Jag ska inte åka hem idag. Som jag gjort alla andra gånger. Hemma för en helg. Känns så patetiskt. Nu har jag lov och kan knappt fatta att jag ska vara hemma i en vecka. Jag älskart. Ni kanske tycker jag är konstig. Att Jag borde vara glad att jag bor i en storstad utan föräldrar. Allas tonåringars dröm. Tyvärr. Jag vill ha mina föräldrar nära. Jag vill höra pappa djupa stämma från nedervåningen, och jag vill ha mammas leende varje dag. Visst, jag har två år kvar innan jag blir myndig och kan flytta ifrån. Men jag vill ha dom där två åren med mina föräldrar. Jag vill vara en hel familj innan jag flyttat. När jag kommer hem blir jag hel. Och jag mår inte bra när jag saknar dom och ännu värre när jag Vet att dom saknar mig med.
Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar