Etiketter

söndag 8 januari 2012

My Home

Nu är jag Hemma! så skönt att komma hem där jag egentligen hör hemma. Har haft det super bra och ångrar inte en minut. men det är Uppsala mitt hem nu och jag stor trivs, mer än jag anar.

ibland önskar jag att ha allt som man hade förut, tittar tillbaka till dom gamla goa tiderna. men varför göra det när man har det mycket bättre nu. man får helt enkelt lämna allt som var förut och kolla framåt.
och man vet ju egentligen att där man är idag är bättre än där man var för ett år sen.

Nytt år, nya möjligheter. Mina nyårslöften bröts redan dagen efter... Men det spelar ingen roll.
Hela lovet har jag varit hemma i Bomhult med min mor och far. Har även varit med härliga vänner. Nu är jag i Uppsala och börjar skolan på onsdag

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar