Etiketter

måndag 10 oktober 2011

nice little mother

jag älskar denna tjej. inte för att hob är lika galen som jag eller att hon är den enda som skrattar åt mina skämt eller att hon har samma humor som jag. jag älskar henne för att hon är den hon äroch de e ngt hos henne som gör att jag gillar henne ennu mer. vi bråkar och grinar (ofta) som irriterande systar.
men jag älskar henne bara för att. hon lyfter dagen. hon är den som får mig att skratta eller le trots att jag är på dåligt humör eller mår dåligt. jag får egentligen inte säga detta men jag erkänner att hon är lite smartare än mig, tänker innan och säger åt mig vad jah ska göra, alltså sånt man ska tänka på naturligt men som jag inte gör, jag brukar kalla henne för mamma. haha men en redi skön mamma ! godnatt alla!
ps; tack fabrice för att du hjälpte mig att plugga inför provet imorgon, !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar